Kilka narzędzi i sposobów, które stosuję w mojej małej firmie, oprócz oczywistych komunikatorów typu WhatsApp, Messenger czy mail. Może komuś się przyda 💜

1. Trello – narzędzie do projektów. Korzystałam z tego nawet przed zatrudnieniem pierwszej osoby. Dzielę swoje zadania na kategorie, wyznaczam ich priorytety, ustawiam daty deadline, zapisuję pomysły i kroki działań. Super apka do zorganizowania swoich działań i podziału zadań dla różnych osób, jeśli kogoś już zatrudniacie. Alternatywa to Asana, też spoko. Ja korzystam z trello, ponieważ znałam je jako pierwsze i już się przyzwyczaiłam.

2. Toggl – czy na działalności dokładnie wiesz, ile pracujesz? Tak serio z ręką na sercu? Mi się wydaje czasami, że jestem non stop w pracy. (btw. piszę to do Was z urlopu w Górach Stołowych, pozdro 😅)
Mega polecam tę apkę, jeśli chcesz wiedzieć, ile czasu rzeczywiście spędzasz 'w pracy'. Można też podzielić swoją pracę na zadania, wtedy sprawdzisz, ile czasu zajmuje Ci dana rzecz. Jest to przydane, jeśli potem chcesz coś oddelegować – pracownik nie ściemni, że robił coś pół dnia, bo wiesz, ile dana czynność trwa 😉Możesz tam też dodać swoich współpracowników i widzieć ich czasy.

3. Canva – tej Pani mam nadzieję nie trzeba przedstawiać, ale muszę o niej wspomnieć. PODSTAWA dla małej firmy bez grafika. Zrobisz tu wszystko, co jest związane z wizualnym odbiorem Twojej firmy. Od wizytówek, plakatów, po posty i filmy na media społecznościowe, prezentacje, dokumenty, logo, zaświadczenia, zaproszenia, eBooki, menu, raporty, itd. Jest tu dosłownie wszystko. Przez 2 lata korzystałam z wersji bezpłatnej, aktualnie mam wersję pro i mózg mi wybuchł, ile tu jest możliwości 🤯

3. Zoom – w szkole językowej prowadzimy przez niego lekcję online, ale organizuję przez niego również inne spotkania, rozmowy kwalifikacyjne itp. Ma dużo więcej możliwości niż Skype. Minusem jest to, że w darmowej wersji bez limitu czasu są spotkania 1 na 1. Kiedy jest więcej osób, to po 40 min zoom kończy sesje.

4. Grupa na fb – tablica ogłoszeń/przestrzeń dla współpracowników. Idealnie się sprawdza, kiedy muszę napisać do wszystkich hurtowo jakąś informację👏

To jest moje minimum! A Twoje?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *