Potencjalny klient pisze do Ciebie maila.📨
[Branża dowolna, produkty/ usługi dopasuj do siebie.]

„Witam,
jaki koszt tej sesji zdjęciowej? Macie też takie studio, co się tam wchodzi i zdjęcia można zrobić?
Anna”

👓 Możesz odpisać tak:
„𝘞𝘪𝘵𝘢𝘮, 500𝘻ł. 𝘔𝘢𝘮𝘺 𝘴𝘵𝘶𝘥𝘪𝘰. 𝘗𝘰𝘻𝘥𝘳𝘢𝘸𝘪𝘢𝘮.”

👓 Możesz też odpisać tak:

„𝘋𝘻𝘪𝘦ń 𝘥𝘰𝘣𝘳𝘺 𝘗𝘢𝘯𝘪 𝘈𝘯𝘯𝘰,

𝘥𝘻𝘪ę𝘬𝘶𝘫ę 𝘻𝘢 𝘸𝘪𝘢𝘥𝘰𝘮𝘰ść. 𝘉𝘢𝘳𝘥𝘻𝘰 𝘮𝘪 𝘮𝘪ł𝘰, ż𝘦 𝘻𝘢𝘪𝘯𝘵𝘦𝘳𝘦𝘴𝘰𝘸𝘢ł𝘢 𝘴𝘪ę 𝘗𝘢𝘯𝘪 𝘮𝘰𝘪𝘮𝘪 𝘶𝘴ł𝘶𝘨𝘢𝘮𝘪.

𝘒𝘰𝘴𝘻𝘵 𝘴𝘦𝘴𝘫𝘪 𝘸𝘺𝘯𝘰𝘴𝘪 500𝘻ł, 𝘸 𝘵𝘦𝘫 𝘤𝘦𝘯𝘪𝘦 𝘫𝘦𝘴𝘵 ….. .
𝘗𝘰𝘴𝘪𝘢𝘥𝘢𝘮 𝘸ł𝘢𝘴𝘯𝘦 𝘴𝘵𝘶𝘥𝘪𝘰 𝘧𝘰𝘵𝘰𝘨𝘳𝘢𝘧𝘪𝘤𝘻𝘯𝘦, 𝘸 𝘬𝘵ó𝘳𝘺𝘮 𝘻𝘯𝘢𝘫𝘥𝘶𝘫𝘦 𝘴𝘪ę 𝘸𝘪𝘦𝘭𝘦 𝘨𝘢𝘥ż𝘦𝘵ó𝘸 𝘪 𝘥𝘦𝘬𝘰𝘳𝘢𝘤𝘫𝘪, 𝘥𝘻𝘪ę𝘬𝘪 𝘬𝘵ó𝘳𝘺𝘮 𝘻𝘥𝘫ę𝘤𝘪𝘢 𝘴ą 𝘫𝘦𝘴𝘻𝘤𝘻𝘦 𝘤𝘪𝘦𝘬𝘢𝘸𝘴𝘻𝘦 𝘪 𝘱𝘪ę𝘬𝘯𝘪𝘦𝘫𝘴𝘻𝘦.
𝘗𝘳𝘰𝘴𝘻ę 𝘰 𝘪𝘯𝘧𝘰𝘳𝘮𝘢𝘤𝘫ę, 𝘸 𝘫𝘢𝘬𝘪𝘮 𝘤𝘦𝘭𝘶 𝘤𝘩𝘤𝘪𝘢ł𝘢𝘣𝘺 𝘗𝘢𝘯𝘪 𝘸𝘺𝘬𝘰𝘯𝘢ć 𝘴𝘦𝘴𝘫ę. 𝘊𝘩ę𝘵𝘯𝘪𝘦 𝘤𝘰ś 𝘥𝘰𝘳𝘢𝘥𝘻ę 𝘪 𝘸𝘴𝘱ó𝘭𝘯𝘪𝘦 𝘻𝘯𝘢𝘫𝘥𝘻𝘪𝘦𝘮𝘺 𝘯𝘢𝘫𝘭𝘦𝘱𝘴𝘻𝘦 𝘳𝘰𝘻𝘸𝘪ą𝘻𝘢𝘯𝘪𝘦.

𝘞 𝘳𝘢𝘻𝘪𝘦 𝘥𝘢𝘭𝘴𝘻𝘺𝘤𝘩 𝘱𝘺𝘵𝘢ń 𝘻𝘢𝘱𝘳𝘢𝘴𝘻𝘢𝘮 𝘥𝘰 𝘬𝘰𝘯𝘵𝘢𝘬𝘵𝘶!

𝘗𝘰𝘻𝘥𝘳𝘢𝘸𝘪𝘢𝘮 𝘴𝘦𝘳𝘥𝘦𝘤𝘻𝘯𝘪𝘦,
𝘟𝘠𝘡”

❓U którego fotografa zrobiłbyś sesję?
❓Który bardziej przykłada się do pracy?
❓Który bardziej dba o swoją firmę i o swoich klientów?
❓Któremu zależy, aby naprawdę Ci pomóc i zrobić super fotki?

💜 To takie proste!
1. Przywitaj się.
2. Podziękuj za wiadomość.
3. Uciesz się, że ktoś się zainteresował Twoim produktem/ usługą W GĄSZCZU innych!
4. Rozwiń odpowiedź, używaj całych zdań.
5. Dopytaj o szczegóły i zachęć do dalszego kontaktu. Zaproponuj coś.
6. Pożegnaj się i podpisz!

To wydaje się banalne, ale ciągle większość firm odpowiada jak w tej pierwszej wiadomości!😱

Pamiętaj, że jeśli ktoś się do Ciebie odezwał, to już chce skorzystać z Twojej usługi. To praktycznie gotowy klient!

Drugi krok należy do Ciebie.🙋🙋‍♂️
Więcej wskazówek znajdziesz w 4.odcinku mojego podcastu🎧

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *